Welkom

Ontdek de voordelen van ons lidmaatschap! Word vandaag nog lid en ontvang onze nieuwe betaalkaart/lidmaatschapskaart. Houd er rekening mee dat onze lidmaatschapskaart alleen beschikbaar is voor leden die zich inschrijven voor een lidmaatschap van 2 jaar. Geniet van gratis toegang tot evenementen, exclusieve aanbiedingen en meer. Schrijf je hieronder in voor een lidmaatschap van 2 jaar en ontdek de voordelen die op jou wachten.

Voordelen

Toegangsprioriteit in de tent -

Met een ledenkaart krijg je voorrang bij het verkrijgen van toegangskaartjes voor evenementen in de tent. Hierdoor ben je verzekerd van een plek, zelfs bij populaire acts.

Speciale Aanbieding bij lidmaatschapsaanmelding -

Bij aanmelding als lid voor slechts 17,50 euro per jaar en bij het verstrekken van automatisch incasso, ontvang je een extra voordeel van 20 euro aan munten. Dit is een exclusieve aanbieding voor nieuwe leden.

Beperkt lidmaatschap -

Aangezien er een maximum van 1000 leden is vastgesteld, garandeert het lidmaatschap je exclusiviteit. Na het bereiken van het maximale aantal leden wordt er een ledenstop ingevoerd.

Ik ga akkoord met de automatische incasso *
Uw bericht is succesvol verzonden.
Er ging iets mis, probeer het later opnieuw