Jos van het Bolscher,

Mijn naam is Jos van het Bolscher, 60 jaar en getrouwd met Helga. Samen hebben we 3 kinderen die inmiddels met hun partners zelfstandig zijn en niet meer bij ons thuis wonen. Sinds 1994 wonen wij in Epe. In het dagelijkse leven werk ik bij Dijkstra Epe | Installateurs. Mijn hobby’s zijn o.a. wandelen, muziek, klussen, reizen, wintersport etc..

De toenmalige voorzitter van de Wilhelminavereniging Epe, Hennie Pol, vroeg me ongeveer 2 jaar geleden zijn taken over te nemen. Omdat er na 25 jaar inzet bij de Brandweer Epe een einde kwam, kon ik tijd vrijmaken om me als vrijwilliger te gaan inzetten bij de Wilhelminavereniging Epe.

Samen met een leuk team van bestuursleden en vrijwilligers doen we ons best mooie evenementen te organiseren. Ik hoop dat de huidige generatie kinderen, jeugd en volwassenen net zo geniet van de activiteiten rondom Koningsdag zoals wij dat in het verleden met ons gezin ook deden.

Aline Dalmolen

Beste lezers,

De Wilhelminavereniging bestaat 125 jaar en dat gaan wij uitgebreid vieren!! :) (hou facebook en de site in de gaten voor het programma) Vrijwilligerswerk is mij , Aline Dalmolen, met de paplepel ingegoten (net als mijn vader was ik bij meerdere verenigingen oa EZC'84, Sinterklaasintocht actief) nu, na 45 jaar actief te zijn geweest bij de Wilhelminavereniging ,stop ik als bestuurslid. Iedereen die mij/ de Wilhelminavereniging geholpen heeft om er elk jaar weer een mooi/ gezellig en leuk feest van te maken wil ik van ♡e bedanken.

125 jaar bestaan is toch wel heel bijzonder en wat ons ook bijzonder maakt is, dat al onze activiteiten gratis zijn. Wij vinden namelijk dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn. Iedereen wil op en rond Koningsdag feestvieren maar om dat mogelijk te maken heb je oa enthousiaste vrijwilligers en geld nodig!!! Daarom wil ik jullie vragen ,steun de Wilhelminavereniging door vrijwilliger cq lid te worden/ te sponseren , zodat wij dit ook kunnen blijven doen! Informatie hierover ziet U elders op onze site of neem contact met ons op ,ook tijdens de evenementen kunt u zich als lid/ sponsor of vrijwilliger bij ons aanmelden.

Ter gelegenheid van 50 jaar bevrijding is geprobeerd zoveel mogelijk broers en zusters te vinden van de buitenlandse soldaten ,die begraven liggen op de begraafplaats aan de Tongerenseweg.

De tijd die ik met deze broers en zussen die oa uit Australië, Zuid Afrika, Engeland en Canada kwamen ,heb doorgebracht was oa heel INTENS, BIJZONDER en MOOI en is daarom ook mijn mooiste herinnering/ belevenis van alle jaren vrijwilliger bij de Wilhelminavereniging.

Wees de verandering die je in de wereld wilt zien. Ik hoop u te zien bij 1 of meerdere van onze activiteiten.

Groetjes,

Aline Dalmolen

Janny Overes,

Mijn naam is Janny Overes en loop zeker al 10 jaar mee in het bestuur van de Wilhelminavereniging.

Rond koningsdag is altijd een drukke periode voor de vereniging maar ook een hele gezellige periode. Als een feestavond goed verlopen is, geeft je dat als vereniging een goed gevoel. Maar dat kunnen we als vereniging niet alleen, we zijn heel blij met onze vrijwilligers. Vrijwilligers werk kost veel tijd maar je krijgt er ook voldoening voor terug. Zonder vrijwilligers kunnen wij niet voortbestaan.

We proberen voor iedereen wat te organiseren. Van Jong tot oud. Dit jaar is een speciaal jaar , de vereniging bestaat nl. 125 jaar. Er worden leuke activiteiten georganiseerd rondom Koningsdag. Voor meer informatie: kijk op facebook en de website van Wilhelminavereniging We kijken er als bestuur nu al naar uit en we hopen jullie daar tegen te komen bij 1 van onze activiteiten.

Kees Raadsveld,

Ik ben Kees Raadsveld. Penningmeester en lid van de programmacommissie van de Wilhelminavereniging..

Samen met Martine en onze drie dochter wonen we aan de  mooie Dijkhuizerzandweg. Ik ben werkzaam als (interim) manager finance, en deze kennis zet ik graag in voor de Eper gemeenschap. Daarom ben ik ook actief bij EZC, DSO en de SKOV.

Niels-Peeter Hakstege,

Mijn naam is Niels-Peeter Hakstege, 24 jaar. Ik ben samen met Saskia verantwoordelijk voor onder andere de PR van de Wilhelminavereniging. Vanuit mijn vriendenkring kreeg ik de vraag om hen te helpen met PR en de online infrastructuur. Omdat het overeenkwam met mijn opleiding, heb ik daar ja op gezegd. Dit is een uitdagende en leerzame ervaring voor mij en ik kijk ernaar uit om mijn bijdrage daar aan te leveren en uiteraard ook aan de groei en succes van de vereniging

Marike van Triest-Prins

Hallo, ik ben Marike van Triest en dit jaar na een paar jaar afwezigheid weer teruggekomen bij de Wilhelminavereniging. Naast de Wilhelminavereniging werk ik en doe ik vrijwilligerswerk bij korfbalclub Regio'72 in Vaassen en bij Buurtraad de Hoge Weerd in Epe. Mijn doel is om zo veel mogelijk mensen zich te laten vermaken. Want wat is er fijner dan even helemaal los te kunnen gaan, of het nu met dansen, sporten of een andere hobby is!

Bertus Logtenberg